Hej älsklingar.

Vilken helg jag har haft.
I fredags satt Karla, Jimmy och jag (+Kitty) här hemma hos oss (pappa och Susanne var på Teneriffa hela förra veckan) och spelade kort.
Och lyssnade på pappas LP-samling.
Och drack vin.
Haha, det var bara så sjukt kul, vilken kväll.

Efteråt gick vi upp till Karlas föräldrar och blev bjudna på rom och cola.
Sen tillbaka ner hit, där vi fortsatte dricka vin.
På morgonkvisten fick vi för oss att det var en fantastisk idé att ringa Emma. Hon svarade inte. Tur var nog det.
Insomningstidpunkt, lördag morgon ungefär nån gång mellan fem och sex.

Bakfyllefrukost hos Håkan och Gerda, där det bjöds på hummersoppa och vitlöksbröd. Bara lite bortskämda.

Och så ut i skogen med Håkan, där vi traskade omkring i nån timme (kanske två?).

Lördagkväll, in till Linköping där vi bowlade tills jag började blöda på höger hand.
Det gick lite upp och ner för mig, men det var väldigt trevligt, hur som helst.

Förfest hos Jess, vi spelade lite spel och skrattade hysteriskt mest hela tiden.

Ut på Riva/Harrys/Sliver.
Jag blev mest stående på Riva med Mackan, Johan och Jess ex Jonas som jag inte sett på evigheter.

Hem på efterfest. Där det spelades Jill Johnsons "Kärleken är" (jag höll på att skratta ihjäl mig, det var dessutom en kille som bara var tvungen att höra den för han tycker den är så fin) och pratades om Bruce Springsteen-konsert den 28 juli.
Somnade väl ungefär kl fem den morgonen också...
Lite sliten idag, men så kalashumör! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback