FRI lördag!


Den här kjolen är från Indiska och jag köpte den för jättelänge sen när jag var extremt sugen på färgkombinationen rosa/brunt.
Blå stickad fårullströja som jag köpt i en golfshop.
Vit väst - Lindex.
Rosa strumpisar - HM.
Sneakers - Nike.
Väska som man knappt ser - second hand.

Idag var det marknad på Majorstuen, hela Bogstadveien var avstängd för trafik. Så jävla mycket folk. Och om man jämför med påskmarknaden i Åtvidaberg (kanske inte så mycket att jämföra med, men ändå...) så var det liksom ett helt annat crowd. Marknad för vuxna liksom.

J och jag gick och åt på Tullins, jag har varit så galet sugen på kött och rödvin hela veckan, så det fick det bli.


Efteråt bjöd J mig på glass, här är hon, min baby.


Cookies and cream (inte lika god som Ben&Jerrys Cookie dough, men väldigt god!) och mycket fräsch cocossorbet! Mmmm.


Dagens inköp:
1. Vin. Jag kom in på polet, det stod att dom var lite utplockade. Jag bara högg en box, stod 359.- eller nåt på kanten, så kom jag till kassan och den kostade 500! Haha! Jag ska dricka med andakt, hoppas den är jävligt smarrig nu.
2. Batikklänning 40.- på Monki.
3. Grön/gult linne - Monki 20.-, helt bananas (både färg och pris!)
4. Den där påsen överst fick jag för jag tydligen charmade ihjäl tjejen bakom kassan. Tack!

Händer ikväll då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh kan inte din kompis johanna berätta hur hon gör för att få sitt hår så fint? vad använder hon för produkter? hur får hon till de fantastiska lockar osv?



ett djupgående inlägg kring hennes hår tack ;)

2012-04-15 @ 20:01:59
Postat av: Ulla

Ska se vad jag kan göra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback