ÅH!

Det är så mycket jag vill skriva! Jag försökte igår men kom ingenstans och vet inte var jag ska börja, och hjärnan svämmar över av ord och hjärtat av känslor.

Här kommer en hel fors av grejer;

Det är så kyligt härinne att mitt te kallnar på tre minuter och mjölken klumpar sig i det.

SEX!


Jag har börjat fundera på hur den perfekta toalettstolen skulle se ut och vara. Alltså, den kan inte existera än, så jag borde nog tillverka den. Hur gör man? Kan det va kul att designa toalettstolar eller är det ett skitjobb?



Att stå på ena sidan av ett övergångställ. Få syn på en snubbe som man inte känner så bra, men som såvitt man vet... är grymt skön, på andra sidan. Vinkar. När det blir grön gubbe går man, stannar mitt på gatan, kramar honom, byter några snabba och lite stressade meningar, för nu blinkar gröna gubben, går vidare, kommer över, vänder sig om, vinkar igen och går.
Älskar såna saker. Livet alltså.


Ni vet? Ni vet när man nästan inte kan lyssna på en låt för man kopplar så mycket till den.
I lördags var jag ensam hemma och råkade få på "Home for christmas" med Maria Mena. Det skulle jag inte ha fått.
Hela mitt ansikte var blött av tårar efter tio sekunder.
Ni vet? Ni vet när man gråter med hela kroppen och inte bara med ögonen.
Krampar och försöker få luft och det nästan känns som att man kan dö av att gråta.

Ledighet kan döda vem som helst. ¨

Jag blir aldrig frisk, men mår jävligt bra samtidigt. Weird?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback