2011! Hit me hard!



1. Världens bästa skaldjur(och sprit-)buffé! Johnny höll på att bli galen på mig för jag kallade krabban för hummer hela tiden.
2. Så himla trevligt sällskap! Jag satt mittemot Karla när vi åt och hade två killar brevid som jag bara typ hälsat på förut, men dom var så tokigt roliga alltså. Kalas-blandning av folk! Topp-stämning.
3. När klockan slog tolv vinglade vi ut med varsitt champagneglas och ställde oss i Jesus-krubban på Stora torget... för det regnade. Och hällde champagne på Jesusbarnet! Haha. "Vi vaskar Jesus!" som Jens sa.
4. Jess och jag gick ett varv till Platå. Betalade inte ett öre och bara gled in, good old times!
5. Lite senare, tillbaka på Charken och dansade loss och apade oss i allmänhet. Då hade det rullat in lite mer folk också.
6. Sov hemma hos Jess. Imorse gick vi till Priso och köpte mega-frukost, så kom Micke också och så har vi legat utslängda i soffan nästan hela dagen.
7. Jag åkte hem till Åtvid med Nicklas, Johan och Danne. Vi stannade och hade korv- och morotspaus på en bensinmack, haha. Dom är helt galna alltså!  
8. Finns fler bilder på facebook om ni vill se! Karlas album "NYÅR!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback