All fun no work.

Pre-party hos Emma, där vi drack gin&tonic och lyssnade på Ace of base. 90-talet kom tillbaka är allt jag säger!
.

Min bästa Emma-vän och jag hänger på Platens toalett.
.

Och träffade två väldigt gulliga frisör-girls. Spex spex.
.
Det var ganska lite folk på Platens, men Emma och jag pratade loss och fortsatte gin&tonic-marathon:et med André (som jag inte sett på evigheter).
Blev glad när jag sprang på Linköpings coolaste kille; Filip.
.
Emma gick hem tidigare och jag gick på efterfest och drack portvin som var vidrigt. Jag som går aldrig på efterfest!
.
Så kommer det roligaste: jag gick hem från efterfesten (gick på toaletten och så sov folket när jag kom ut igen!) och var utanför Jess dörr ungefär kl fem på morgonen. Trodde Jess och Micke sov hos honom, så jag var övertygad om att Carro och Karla var i lägenheten. Ringde på. Ingen öppnar. Ringer igen. Och igen. Och igen....
Jess öppnar. Jag ber om ursäkt, går in, låser dörren. Men stänger den inte ordentligt! HAHA! Den var vidöppen och låst på morgonen när vi vaknade.
Bra där Ulla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback