Tack.

Fy fan vad jag är tacksam ikväll (natt?)!

Tusen tack för mina fantastiska vänner!

Som förstår utan att jag behöver förklara och när jag gör det ändå lyssnar dom, nickar och är inte rädda för att ifrågasätta mig när det behövs.

Dom är kloka, vänliga, tålmodiga, snabbtänkta, hjälpsamma och har hjärnor som imponerar mig varje dag.

Vi hjälper varandra, jag är aldrig rädd och nu vet jag varför, för ni räddar mig alltid.
Ramlar jag i en damm fiskar ni upp mig, svälter jag skickar ni mat framförallt hjälper ni till att hålla ordning på alla tusen nödvändiga och onödvändiga tankar i mitt huvud.

Med er känner jag stor gemenskap, så mycket kärlek och ansvar för inte bara mitt eget liv utan också för era.

When you have no light to guide you, och allt det där ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback