Sjuk.

Idag gick jag hem från jobbet efter några svettattacker, parazet och lite tjatande från Karin. Jag har legat på soffan ända sen jag kom hem. Och kollat på Idol! Åh, kommersiell bullshit när det är som bäst, love it!
.
Det är nåt med karlar som håller på med musik alltså. Jag blir helsåld såfort jag ser en kille med gitarr på stan. 
.
När vi var ute som mest, jag kanske var 19? 20? 21? så träffade jag en kille som spelade piano. Best kisser ever och han spelade riktigt bra. Haha, jag kommer ihåg att när han spelade nåt för mig så tänkte jag: "Gode gud, hoppas han inte sjunger för då blir det så jävla pinsamt!" men så sjöng han och det var jättefint.
.
Iår håller jag på.... Erik! 

Kommentarer
Postat av: Jacksson

Krya på dig, lilla U! Kram från Lkpg!

2009-09-28 @ 21:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback