Min blogg är nu officiellt tråkig!

Sen sist har jag:

Varit på Ikea och köpt diverse inredning. Och en orkidé som jag blev helt kär i. Det börjar bli lite ordning på mitt loft nu, love it! Det värsta är dock att man bara kan gå rak i ryggen i mitten av rummet, för det är sjukt djupt snedtak åt båda håll. 
BÄSTA UTSIKEN har jag också, om man kör ut huvudet ur mitt pyttelilla fönster! Så fint att man dör! Man ser hur långt och helst och en massa backar och ljus på kvällen.

J har börjat kalla mig en massa dumma saker. Just nu går "Din gamla skata" varmast. På Ikea typ skek hon: "DIN GAMLA MADRASS!". Haha. Jävla störda människa!

Jag smider onda planer och ska sprätta upp Nettans säng och så rädisor i den, mohahaha. 

Och Kine: jag kommer! Och du kommer hit också tycker jag.



Precis nu väntar vi på mat som vi betställt från Spice, blir lax med saffransås med mig, intressant! 

Nicklas, Johan och Danne are in town så vi ska gå och säga hej till dom sen.

So long - flaggstång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback