E-TUNA/bebis - LKPG/vin.


Titta på det här lilla miraklet!

Jag har haft två fantastiska dagar i Eskilstuna med Veronica och Filippa! Och Veronicas mycket härliga övriga familj. (Hennes lillebror är sjukt lik Danny i EMD!)
Vi har mestadels suttit och hängt och pratat (och jag har mest suttit och tittat på Filippa, som jag skrev till Emma, man blir nästan lite religiös av bebisar!) eller varit ute och spatserat.

Veronica är precis lika rolig och tokig som hon var i Oslo, kommer bli galet tomt på Bogrönt utan henne! Hon försökte para ihop mig med deras gamla granne Yngve, som för övrigt ropade "HALLÅ DÄR!" när jag gick förbi honom på gatan utan Veronica.


Världens coolaste morsa.

Filippa fick en fin pyjamas av mig!
  






När jag kom tillbaka till Linköping kom Carro och Emmie och hämtade mig och så åkte vi till Magnolia och drack vin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback