Kvällsaktiviteter!

Maten blev succé. Måste ha överträffat mig själv!

Det var i vanlig ordning mycket skoj runt bordet. Pappa värst i vanlig ordning.

Vi halkar in på romerska siffror av nån anledning jag inte kommer ihåg nu.
"Vet ni hur man säger 1864?!" frågar pappa. Vi andra rynkar på ögonenbrynen och pappa börjar rabbla:
"MDCCCLXIV!"
Ehh...?! Ok! Vi håller på och yrar om det där i säkert tio minuter och jag skrattar så jag börjar svettas och tårnarna rinner.

Så frågar jag:
"Är klockan åtta?"
"Nej! IXLVI!" säger pappa... 19.56.


Jag skippade desserten jag slängt ihop och sprang över till Emma. Där fick jag istället fruktsallad, glass och kex. Emma och jag tittade på Idol och väntade på Karla. Som aldrig kom!

När Sepideh (nåt osäker stavning bör observeras!) sjöng sa Emma helt sonika:
"MEN! Lyssna! Gud vilken dålig engelska! Och så hon ser ut! Hon ser ut som en thailändsk ****!"
"Och hon låter som en thailändsk ****!" sa jag och så skrattade vi och fick dåligt samvete. Eller Emma fick det, jag tyckte det var så kul att mitt förstånd försvann.

Efteråt (Bye bye Jesper!) kollade vi på "Varannan vecka" som var helt otroligt bra ju!



Store imorn 10-16.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback