Nån slags hyllning till den knäppaste människa jag nånsin träffat!


Omi.

Jag vet inte om ni såg det på tv ikväll? Charterfeber på trean. Kolla reprisen annars.

Började grina såfort jag fick se honom på tv.
Det här är en person jag bott med i en och en halv månad. Vi har haft så jävla roligt ihop. Jag har skrattat åt och med honom så tårar runnit. Vi har precis samma sjuka humor. Slogs dagligen, och det var alltid jag som fick blåmärken, för han har mer muskler än hela Sverige tillsammans (han försökte alltid få mig att pussa hans arm-muskler, men jag vägrade alltid, jag tycker inte om muskler, haha!).

Han låg alltid alltid på min säng när jag kom hem. Jämt. Kan ha berott på att hans säng hade världens äckligaste rosa siden-överkast.

Kommer ihåg en dag när jag satt och pratade med Jossan. Omi hade varit på efterfest hos dom och då hade han sagt såhär:
"Fan, om nån rör Ulla! Jag slår ihjäl dom!"

Så olika som vi är alltså, mer olika kan man ta mig fan inte bli. Men vi kom ändå alltid så bra överens och hade så kul klippt hela tiden! Vi blev kompisar direkt när vi flyttade ihop efter barskolan och vänskapen höll i sig hela tiden och blev bara bättre. Nu hörs vi typ aldrig, men saknar honom, oh yes, det gör jag. Verkligen!

Jag tycker det är jobbigt hur vissa människor spelar typ en huvudroll i ens liv en period för att sen typ försvinna. Fast jag vet ju hur det skulle va om jag träffade honom nu. Som förra året på reunion, jag grabbade tag i mig och slängde ner mig på golvet. Då kändes det som att vi aldrig varit ifrån varandra. Jag är övertygad om att det skulle kännas likadant idag om vi träffades.

Här kommer några härliga Omi-bilder.

Jag hörde honom skrika från toan (som för övrigt hade en nästintill genomskinlig dörr!): "BULLIS!!!". Jag gick in och fick se det här. Oj, skrattade och skrattade och skrattade. En bubbelbadande muskelknutte.

Den här minen körde han alltid när han härmade mig. Undrar varför? Ser jag ut sådär?!

I Carros tröja med min hulahula-kjol på skallen.

Här har han snott min bikini! Han har ju för fan större bröst än jag.

Här försöker Omi skoja till det och hälla ketchup i mitt hår. Till höger ser vi Arild, Kine och Cissi.

Här ligger han i MIN säng! Flytta!!

Här är Omi och jag på GG min sista kväll i Magaluf i juni 2006.

Att se det här progammet idag fick mig såklart inte bara att sakna Omi, utan hela hela packet från den där jävla ön.
MISS YOU GUYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback