"You can't start a fire without a spark"

Tror jag sagt det 788 gånger det senaste dygnet. Bruce nær han ær som bæst! J och jag slænger oss med det hela tiden och det ær lite som det dær "son las sinco de la tarde" som jag kørde førra året.

Anyway, det springer ivææg før mig på jobbet, har jobbat tio dagar i stræck, 61 timmar førra veckan. Och jag som typ jobbar typ tre timmar i veckan hemma, haha!
Nu har jag iaf pluggat in alla jævla plu-nr så dom sitter som berget!
Några exempel (om nån ær interesserad):
Stemor 9 cm = 137
Georgine = 126
Surfina = 156
Lecakulor = 51
Spansk Margeritt = 139

Ikvæll har J och jag kækat Bit (alltid samma gamla visa; kyckling, gurka, tomat, pickles, soltorkade tomater, svarta oliver, pinjenøtter, olja&eddik (vad heter det på svenska?!)), jag har på nåt mycket mystigt vis tappat bort mitt trikk-kort och køpt nytt (720 spænn åt helvete).
Tobbe bor numera med oss och han ær skitførskyld och igår ramlade min nyckeln ner bakom, liksom inuti soffan så han och jag fick vænda på den och typ førsøka stycka den med en kniv. Men nyckeln ligger iaf kvar... Envisa jævel.

Stort Congrats till min ælskade Jess som dagen till æra firar 22 jordsnurr!
Ælskar dig och hoppas på minst 100 år till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback