Sten Sture Storsnorre.

Vilken dag jag har haft!
Børjade med att trikken till Ljabru kl åtta imorse. Sol hela dagen och en massa fina blomster (norskan kommer krypande mer och mer før varje dag!).
Det førsta Veronica gormade åt mig nær jag kom in var: "MEN! Var har du shortsen?! Vi måste ju jobba på brænnan!!". Hon kallade mig før Vitben igår...så jag antar att jag behøver jobba på brænnan! Dæremot har jag verkligen blivit halvneger i fejset!
Skrattat ihjæl mig åt Øyvind, Karin och May.. vilket pack!

Ikvæll har jag, J, Marcus och Nicklas suttit på en jættebrant kulle typ dær vi bor (såg Holmenkollen från den! Hur fint som helst!) och kækat wok och chokladtårta alternativt øl och godis.
Nedanfør oss går det en gata som heter Snorres gate, och då kom vi in på gamla kungar.
"Vi læste ju om det i skolan! Sten Sture Storsnorre hette han væl?!" sa Marcus. Dagens citat och totalt klockrent!

Jag jobbar hela helgen och mina sambos ær lediga, buhuu. Imorn ska vi grilla och har nån vægarna førbi ær det bara att titta in!

Saknar mina babes dær hemma och ikvæll hade jag gærna tagit mig en svæng-om inne på Platens!
En annan sak vi sæger stup i kvarten ær "Skal vi danse" som tydligen "Let's dance" heter id et hær landet. Så jævla kul har vi, skrattade så jag fick ont i magen igår kvæll, vi smider onda planer och kækar pistagenøtter stup i kvarten.

Puss puss puss & puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback