Mina små mästerverk!


Jag är löjligt stolt över mina små paprika-plantor! Nu vill jag bara att dom ska växa till sig lite så jag typ kan vinna ett paprika-pris eller nåt. Som man kan göra för största pumpa ungefär!

Man ser det inte på korten, men det snöar verkligen Disneyfilm-snö nu, stora fina flingor och det går som i slow-motion.
På tal om snö kom jag faktiskt ut på golfbanan med brädan! Tjohej vad det gick, eller inte. Tror backen har krympt sen sist, och snön var sjukt tung, men roligt hade jag!

Och så lite news! Carro ringde förut och frågade om jag ville provjobba på Store imorn. Hon skickade sms och frågade om jag vill jobba där tills J och jag kommer iväg till Oslo. Ska bli askul, sälja grejer är ju det roligaste som finns. Det blir försäljningsrekord imorn, höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback