Kalle och Chokladfabriken.

Grannarna rakt över gatan hemma från Thailand, jag är hemma från Emma.
Vi kollade på Kalle och Chokladfabriken, helt fantastisk. Tim Burton är och förblir ett geni!

Hos farmor var det full rulle, käkade så jag höll på att spricka och det bara sprutade dumma kommentarer ur alla. Pappa var väl värst i vanlig ordning, och han envisades med att sitta på en alldeles för hög pall när det blev dags för kaffe.
Farmor kallade strömming för elektrisk fisk, så jävla dålig, haha. Det blev ingen pressgurka idag dock!

När vi skulle hem åkte Kristoff och jag på sightsing runt hela Åtvid och nästan ända till Kisa, typ. Det är ju för i helvete snö överallt här. Hatar det.

Nu ska jag läsa om tjocka ankor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback