J, var är du?!

Kom precis hem från en helt underbar lunch hos farmor. Jag blir lika överraskad varje gång jag kommer dit, vilken människa!
Nyfiken som fan är hon, frågar om allt och alla. Idag pratade vi om när hon var liten och åkte på skidtävlingar med sin lillasyster Greta.
"Ja, jag var väl inte så förskräckligt fin på att åka skidor, kom väl tvåa nån gång, men Greta, hon var jätteduktig!"

Vi hann även prata om att hennes pappa (alltså min gammelfarfar) var typ den första som hade bil där dom bodde. Man kunde tydligen fälla taket på den så det blev en cab! Och farmor och Greta och deras bröder (var typ.... ganska många syskon!) var tvugna att ha hatt på sommarn för annars "var man inte klädd ordentligt!".

Blev såklart bjuden på pressgurka i vanlig ordning, och nån fisk som hon inte kom ihåg namnet på.

Det blev en sväng till apoteket efter, hämtade insulin och pratade med lite folk. Jag träffade Harriet, som var vaktmästare på gymnasiet där jag gick, pratad lite med henne, hon bor granne med Carros syster Malle och Rilla som precis har fått barn.
Ibland är det galet här, man kan inte gå en meter innan man känner nån, but I love it!

Ikväll ska jag ta en tur till min bror, inspektera hans blommor och hänga.
Imorn: work work work... 7-14.

Åh, den är så jävla bra!
Men titta inte på videon för den är apdålig. Hon är outstanding, blev kärlek vid första lyssningen i Turkiet för ett antal år sen.

Hoppas ni får en trevlig kväll, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback