Puss!

Var ute och rullade hatt igårkväll. Väldigt spontant, Jess och jag gick först till Jesper (grymmaste lägenheten ever, hans nya!) och träffade boysen och sen vidare till Platens.

Inte jättemånga kändisar. Adam var hemma, vi hängde mest med honom.

Två killar stapplade fram till mig (en var typ lika hög som en normalstor penna).
"Men det är ju du! Du sjunger ju i det där bandet, tjejbandet!"
"Eh.. nej. Du har då aldrig härt mig sjunga! Vilket band?!"
"Vad heter hon nu igen? Vad heter bandet?"
(Nu började jag ju fatta vem dom menade, har hört det förr...)
" Säg inte Sahara hotnights?"
"JOO! Precis! Ni är aslika!"
Jag bara: Nehedulillagubbendetärviintehonärjuskitsnygg men tack ändå, hejdå.

Tror det var fjärde gången jag hörde det, hursomhelst. Folk måste verkligen få nedsatt syn när dom är på lyset.

Store 10-17 idag. Först fick jag se Lizas mamma kommä gående i butiken. Blev helt yr när jag fick se Liza direkt efter, helt fantastiskt!

Ikväll har pappa och Sus middag med ett annat par. Jag hängde på, vi käkade en galet god grön soppa till förrätt.
Lite senare blev det en sväng till fyran där Emma, Zora och jag tittade på "Love actually", bättre film är svårt att hitta!
Jag käkade halvt upp deras julgodis och apelsin.
Zora vill inte ha sol på julafton, för övrigt, haha!

Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback