Netto.

Jaha. Där rök min lediga dag. Hade tänkt att jag egentligen skulle åka till Lilian och göra några kransar, men så ringer dom från jobbet och frågar om jag kan jobba. Och jag säger ja! Hade behövt va ledig känner mig, ska jobba hela helgen... Men så är det. När jag får lön blir den här fredagen till ett par skor istället!

Igår öppnade Netto i Åtvid. J och jag var självklart på plats! Dom hade ställt ut kravallstaket utanför och det tyckte vi var lite konstigt. Tills jag pratade med pappas sambo och hon sa att hennes mamma skulle åka ner vid kvart i åtta (dom öppnade 8.00). Hur mycket tid har pensionärer egentligen?! Åker och ställer sig femton minuter innan dom öppnar?! Tror dom allt ska ta slut eller?
Inne i butiken var det kaos och jag har ytterst sällan sett så mycket folk på en sån liten yta här i hålan. Men roligt var det, många jag kände igen. Av dom som jobbade kände jag däremot bara igen fyra stycken, vilket jag tycker var lite konstigt eftersom dom flesta som blivit anställda tydligen är härifrån.

Tittade precis på Spice girls nya "Headlines (friendship never ends)" på Youtube. Vilket bottennapp! Snälla nån, kunde dom inte ha fått nåt lite roligare?! Och videon! Fem brudar som kråmar sig... vad hände med girl power?!
Jag måste säga att jag verkligen är besviken! Trodde det skulle bli iaf nästan lika bra som sist... men icke.
Vi var helt besatta av dom där på 90-talet. Såg dom i Globen och J grät när det var slut, jag var helt euforisk men jag grät inte, haha.
Jag kan fortfarande alla texter och jag älskar "Say you'll be there".
Hur som helst, skulle vilja se dom live igen bara för att det skulle kännas som att va elva igen...

Nu blir det alldeles snart promenix med min älskade fantastiska J.

Puss puss puss & kramar i miljoner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback