Världens effektivaste människa....

... det är jag det! Iaf just nu, inte annars. Jag sitter här och skriver, samtidigt som jag väntar på att nagellacket ska torka. Skriver med J, och packar samtidigt.

Åker om några timmar, ska bli så sjukt kul! Val Thorens, here I come!

Vaknade upp hemma hos Jessan idag. Kitty väckte oss först vid halv 4, sen vid halv 9. Jessan var lite... eh... trött om vi säger så. Hon somnade om igen och jag låg vaken. Vi gick upp vid 11. Katastrof!

Efter en snabbfrukost drog vi ner på stan där jag växlade money på Forex, och köpte strumpor, eftersom Jessan och jag av nån konstig anledning har i princip varsinn av alla våra par. (Det är mitt fel, jag vet! För när jag inte hittar min ena strumpa snor jag alltid en av Jessan!)

Vi gick runt lite... Men kunde ju inte gå överallt för vi hade fröken Kitty med oss. Jag missade buss på buss, och kom hem tillslut vid 16.30. Och jag hade inte börjat packa då...

Men jag kommer få plats med allt tror jag! Känns asbra. Det lönar sig att ha en stor resväska! Det är bara skorna jag inte fått ner än... Och det kan bli ett problem, vi får väl se.
Annars får dom väl som vanligt lyxåka i handbagaget!

Nu är det bäst jag fortsätter! Ta hand om er nuuu! LOVA!
Och ha det så kul! För det ska jag ta mig fan ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback