Koka Kola.


Jag hade date igår. Med Kittan. Vi satt hemma hos Carro. Egentligen hade jag mycket hellre dragit på mig high-heels och satt i mig en flaska vin eller X antal alldeles för starka drinkar och promenerat ner på Ågatan med mina vapendragare. 
Men icke! Det blev vindruvor (istället för vin), vatten (istället för sprit) och film (istället för fylla).

Upp kl 06.00 och work work work från 7-14, fast jag egentligen skulle ha slutat en timma tidigare.
Åkte med Kristoff hem, ljuvligt att slippa bussen. Jag var på väg att somna 20 gånger från Schell (precis där man kör in i Åtvid) till vår gata. Men K gapade stup i kvarten, bland annat : "KOLLA! En polisbil här! Det har jag aldrig sett!" när vi svängde in på Slevringevägen.  

.
J och jag har varit ute på värsta promenixen ikväll också. Vi var ute i nästan två timmar, och på två timmar hinner man gå ungefär tre varv runt Åtvid, om man håller ett någolunda raskt tempo.
Vi fastnade inne på Willys, där jag bland annat köpte savoy-kål och ingefära som jag ska göra nåt med imorn. Fråga mig inte vad, för det vet jag inte än!

Hela nästa vecka blir det blommor hos Lilian för hela slanten, med nån liten trip till stan  för att inhandla julklappar och hänga med mina LKPG-girls (och hallelujah, Liza kommer hem också! Jag räknar sekunderna!).

.
Mmmm.
http://www.youtube.com/watch?v=UYOrUzN35Z8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback