Det regnar katter och hundar!

Hær skriver jag i bloggen att himlen alltid ær blå i Oslo, och vad hænder?! Det pissar ner i två dagar! Jag spyr på regnet nu, speciellt eftersom jag springer ute hela dagarna.
Kul på jobbet idag också, har sålt glass & kobajs (gødsel) i en hærlig blandning. X antal blommor också, såklart. Alla norrmæn går och mobbar oss svenskar (vi ær tre stycken, alla tjejer och lika gamla!) och sæger "ursækta" hela tiden. Jag råkade iofs kalla Øyvind før Båtsman idag, det var ganska kul!

Min kæraste sambo jobbar till tio ikvæll, tænkte gå førbi sen och checka læget. Igårkvæll gjorde jag mat till henne och hon ville inte ha, det ni!

Jag ær trøtt. Fysiskt. Prova och bær 20 000 thujor, little gigant och sissødær 72 hinkar med panseer! Haha, træningsværk imorn? You bet!

Før ett år sen var jag på Mallorca, fan vad avlægset det kænns! Saknar det så jag dør, och dør jag vet ni vad som gæller: korvbegravning!

Kommentarer
Postat av: kine

EG SAVNER MALLIS MED!!!!

2007-04-26 @ 15:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback