Torsdag!

Liza och jag såg "Djävulen bär Prada" igår... Helt ok faktiskt, mysig som en liten jultomte! Och mycket bättre än boken, fast det i alla andra fall brukar va precis tvärtom.
Det fanns dock några saker som inte stämde överens som man jämför boken med filmen. I boken är pojkvännen lärare, i filmen kock. Och i filmen bor dom tillsammans, det gör dom inte i boken...
Efter filmen satt vi på Steves och drack kaffe, vilket  jag absolut inte ska göra om... iaf inte kl 10 på kvällen.
Tog bussen hem vid halv elva, och då hade vi traskat runt halva stan och provat att trycka på det där ljus-monumentet som byter färg på Trädgårdstorget.
Bussresan hem gick väldigt fort också, för jag skickade sms till halva bekantskapskretsen!
Väl hemma satte jag mig vid datorn och spanade in Kines blogg, och blev så himla glad, för hon är så gullig!
La mig i sängen och skulle sova. Försökte verkligen, men icke. Det gick bara inte. Jävla kaffe! Skickade sms till J, vi började skriva en massa låttexter till varandra, och så ska man gissa vem det är som gör låten.
Typ kl 2 på natten ställde jag mig och kokade makaroner (!).. och efter det gjorde jag ett nytt försök att somna.
Jag tror klockan var typ halv 4 när jag tittade på klockan sista gången. Och ändå så känner jag mig inte trött idag! Konstigt va? Ska nog börja dricka kaffe på morgonen så jag kan va pigg hela dagarna istället!
James Morrison, mina vänner! Vilken man. Älskar skivan, lyssnar på den HELA tiden. Jag tror inte riktigt det är hälsosamt?!
Nu tänkte jag släpa mig ner till biblioteket... första gången på typ 10 år. Måste bara ha nåt o läsa, läste ut en bok i natt....
Lite senare i eftermiddag ska jag träffa Fia och plugga spanska.... Ska bli jättekul att träffa henne, men spanskan vet i fan... 
Och ikväll ska J och jag checka om vi ska sticka till Norway efter nyår... Vore grymt!
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback