Rörigt inför reunion...

Är hemma idag. Lilian tyckte att jag skulle va det för det kan bli körigt senare i veckan.
Pappa är också hemma för han jobbar natt den här veckan. Vi har flyttat en massa utemöbler och jag har faktiskt städat i mitt rum också (kors i taket!)...
Har pratat med både Carro och Jacky i flera omgångar för att vi ska boka typ hotell/vandrarhem till reunion. Ikväll ska vi väl förhoppningsvis komma fram till nånting, hoppas jag.
Det är så härligt väder ute... Det känns som nån konstig blandning av höst (för det blåser så mycket) och vår (för att det är så fint soligt och skapligt ljummet ute).
Ringde till Anita, min handledare på arbetsförmedligen och vi pratade i fem minuter om ingenting. Jag ska gå ner imorn och få hjälp med papper som jag har fått...

Helgen var för övrigt konstig i vanlig ordning. Och väldigt trevlig samtidigt. Det eh... blev lite mycket i lörsdags om vi säger så...
http://www.agatan.se/vimmel/Plata/Plata_061104/slides/DSC_3628.html (Jag, Jessan & Carro i lördags)

Och vad hände i fredags egentligen?! Danny åkte ur Idol... KATASTROF! Undrar om det inte var frillans fel? Jag ska börja bojkotta eländet. Fast nu har ju Snygg-Erik tagit sig i kragen, och det måste jag nog se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback