Svarta moln.

Här sitter jag.... och äter apelsin... I vanlig ordning!
Har precis varit ute och gått. Träffade en gubbe med en jättegullig tax på en mörk gata. "Du blir väl inte rädd va?" frågade gubben och syftade på hunden.
"Nejdå, jag är inte rädd för hundar" svarade jag och så stod vi och pratade lite.
Satan vad det blåste ute! Är det en ny Gudrun på väg eller? Molnen var helt svarta... rörde sig jättefort. Och fullmåne på det.

Det har faktiskt hänt lite grejer idag!
Pappa och jag var hos farmor och käkade. Pressgurka! Jag säger bara det, underbart! Jag ska önska mig det i julklapp av farmor.
När vi hade ätit färdigt ringde Fia och frågade om jag inte kunde komma ner och sällskapa med henne när hon åt, vilket jag givetvis gjorde.
Hon jobbar på mitt gamla jobb, Önska. När jag ändå var där passade jag på att köpa några julklappar (mina första för i år!).

Annars har jag kollat på några avsnitt Sex and the city, och läst. Läser en bok nu som är helt outstanding! "Rebell med frusna fötter" av Johanna Nilsson. En riktig Ulla-bok.

Nu ska jag slå en pling till Carro. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback