Sötis!

Sötis!

Här är hon... Kitty. Carro och Jessan underbara lilla hund. Söt så det förslår!


Vi var ute i lördags... Alltså inte Kitty och jag, utan jag, Jessan, Carro och Liza. Drack Baileys först och sen drog vi ut... Platå. Riktigt roligt faktiskt.

Nu ringde Karla och vill gå ut på onsdag, vilket jag inte är helt omöjlig på!


Idag har jag varit på anställningsintervju på ett ålderdomshem. Tror det gick... bra. Det kändes bra! Den som lever får se hur det går. Träffade Johanna där också, hon hade sagt en massa bra saker om mig, tydligen. Ska slå en pling till henne sen.


Tänk att det är mindre än två veckor kvar till julafton! Har bara tre julklappar kvar att köpa, så det känns lugnt.
Sjukt vad fort det här året har gått, börjar känna mig som en pensionär...


Kommentarer
Postat av: Karla

Kom igen nu darling.. klart du ska med ut.. det är ju min tur att bjuda på spriten ju.. och jag har väskan full.. plus att jag ska laga mat ju.. haha puss på dig

2006-12-12 @ 10:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback