Jag ser slutet...

... jag ser slutet på eländet! Detta febriga, svettiga, hostiga, onda, kalla alldeles för långa marathon:et (stavning?) av sjukdom. Första dagen idag utan Paracet, hurra!
100 är jag inte än, men kanske 80. Wiie!

Såg Laleh igårkväll på Sentrum scene. Formen var lite sämre då, var lite smått svettig hela konserten. Men Laleh:es värld är ju nästan lite febrig, så det gjorde inte så mycket. Ljuvligt var det, magiskt! Och vackrare kvinna har jag aldrig sett i hela mitt liv!

Idag: SOL SOL SOL över mitt Oslo. Gick till Carros jobb och köpte en äpplejuice, mest för att känna på formen. Ganska ok, lite svettig bara... kunde inte riktigt avgöra om det var feber eller solen som orsakade, kanske en kombo.


Men hör här! Nu framöver: jobb mån-tis-ons. Sen LONDON! Hur bra är livet då?!
J och jag flyger härifrån. Mackan och Danne från Sverige. Och Nicklas är ju redan där. FAN vad kul det ska bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback