Det finns inget jag hatar så mycket som att va sjuk.

Totalt slöseri med tid.
Tre dagar! Tre dagar har jag legat härinne och väntat på tillfrisknande. Jag är ju aldrig sjuk särskilt länge.
Natten som passerade var sjukaste natten på flera år. Var galet nära att svimma två gånger inatt när jag haltat mig nerför min dödsbranta trappa för att kissa. Det blev helt svart för ögonen, jag svettades som om jag vore 200 kilo överviktig och hyperventilerade när jag äntligen kom tillbaka till min säng.
Det är också en sån grej. Jag är så jävla känslig för dofter nu, märker jag. Bytte lakan igår, det skulle jag inte ha gjort. Det luktar så jävla starkt av tvättmedel att jag blir tokig. Nytvättade lakan, som jag vanligtvis älskar ju!
Nu har jag precis varit nere på Rema (tur att det bara är typ 25 meter, har zero energi). Köpte räkor, pesto, citron, vattenmelon, ingefära, avokado och Paracet. Det stavas ju Paracet, det hade jag ingen aning om, trodde det var med z.
Paracet är det enda som hållit mig vid liv senaste dygnen.
Nu är töserna ute och dricker vin med Kimpan och Dennis. Jag vill ju jag också!
Och imorn måste jag va frisk, Laleh spelar på Sentrum scene och jag har biljett!
Nu har jag klagat klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback