Don't you let me go let me go tonight.

Imorse, när jag fortfarande låg i sängen med Kittan, började jag helt plötsligt nynna på "Tonight" med Lykke Li. Och den liksom bara släppte inte, cirkulerade omkring i min hjärna.

Sen går jag upp, sätter på radion, och vilken låt spelas? Jo, just den.

Det märkliga är... att den låten betyder så mycket för mig. Jag köpte skivan en dag när jag fått reda på nåt och blivit helt vit i ansiktet, och i nåt slags chocktillstånd fick för mig att köpa en platta (det första jag gör när jag inte vet vad fan jag ska göra, är att köpa musik). Gick hem. Satt på golvet i mitt rum, med huvudet på sängen, benen under den och grät. I flera timmar.

Sen var jag så jävla klar. Nu är jag om möjligt ännu mer klar.
Och låten är fortfarande fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback