Helgen.

Kristian, Carro, J och jag åt pancakes hemma hos Kristian. Sen skulle vi och bowla. Taxi till Solli plass, där vi var nere och vände på bowlingen.
"Dom serverar ju ingen alkohol!" skrek Carro, haha.

Istället gick vi vidare till Champagneria och drack vin/öl. Kimpan kom också. Vi satt uppe på uteserveringen på andra våningen och skrattade stup i kvarten.
Så himla trevligt var det.

Hem på efterfest, där vi spelade fotboll och höll på och yrade.
Det låter ungefär som dagisnivå, men sen började J rida på mig rygg, och jag var en häst.
Jag stod på huvudet och hjulade och gjorde kullerbyttor.

Vi beställde en massa mat och jag åt bara upp fyllningen på min vegetariska pizza, och Kim fick för sig att lägga pizzan på mitt huvud.
"Pizza hatt, istället för pizza hut!" sa jag.

Allt var galet kul. Kung Hassan, ett skepp kommer lastat osv.

Idag har vi bara hängt, lagat carbonara, spelade två matcher Fifa, förlorade båda gångerna, men vilket roligt spel alltså!

Bra helg. Imorn jobb. Första dagen på över en månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback