Ni vet när det känns som om precis allting runtomkring rasar..?

Det gör det nu.
Vad är det här för jävla skitvecka?


Det regnar som om det inte regnat på 10 år. Varning på varning på yr.no.

Julie var tvungen att avliva sin hund i helgen.

En kille som är (var) lika gammal som mig, från Åtvid... ramlar ihop på när han är på campingtur och dör. Han dör. 25 år gammal. Reality check?

Ringer farmor och blir för första gången i mitt liv rädd för att hon säger att hon är så trött. Dagen efter bestämmer jag mig för att åka hem en vecka snart. Jag behöver en farmor-kram.


Självklart vill jag inte ligga i min säng, gråta ögonen ur mig och rulla ihop till en kanelbulle av sorg, men det kan jag leva med, för det sista jag vill är att se en av dom käraste jag har göra samma sak.
Hur många ska behöva dö den här veckan egentligen?! Mitt hjärta är trasigt.

Och för att toppa det här? Idag är det 22 år sen min mamma dog.


Kommentarer
Postat av: Jacksson

Mitt U!

Vad är det som händer där borta? Jag vill bara komma bort o krama er! Det är så hemskt när saker bara hopar sig. Jag hoppas att det klarnar lite för er. Men en liten tur hem kanske inte skulle skada. Älskar dig. Och älskar J. Puss

2011-09-10 @ 10:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback