Blogg-comeback.

Imorse några minuter i halv åtta var jag nere på sentralen och vinkade av Carro och Kitty. Usch, det var tungt som bly.
Jag har varit väldigt effektiv idag och tvättade fyra maskiner innan 12. Och städade mitt rum och plockade upp resväskan som legat och blockerat som en förstoppad ö mitt på golvet sen jag kom från Sverige.

Nu blir det hur som helst tätare visiter här. Vi börjar med lite blandade pics från senaste Sverige-turen. Håll till godo!


Alldeles strålande tidsfördriv att ligga hemma i en jumpsuit, med norskt klastergodis på magen och läsa en bra bok.


Slängde ner några tulpan-, allium- och påskeliljelökar. Kan det inte bli vår nu?


Folkets hus i Åtvidaberg. Klockan går alltid fel? I alla fall när jag är hemma.


Kan ha varit bästa outfiten den veckan..


Norge, se och lär! Såhär ska en ordentlig godishylla se ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback