PARADISE HOTEL.

Nu kommer i alla fall jag följa norska versionen av Paradise hotel slaviskt, kan jag lova!
Gud vad jag glädjer mig.
Why?

Omi Hagen, mannen myten legenden. Han är som en vandrade cirkus på alla sätt och vis.

Jag träffade honom första gången på Mallorca 2006. Kine kände honom och Arild och vi flyttade ihop med dom efter barskolan.

Den där sommaren alltså, helt priceless! 

Vi hade så jävla kul hela tiden och Omi var min bästa killkompis.
Jag har en miljard minnen som inkluderar människan!



Här försöker han hälla ketchup i mitt hår! Bilden är tagen min och Cissis sista dag på Mallis, från vänster, Omi och jag, andra sidan Arild, Kine och Cissi.


Kanske två dagar innan jag skulle åka hem från Magaluf sa Omi; "Du ska få nåt av mig när du åker!" och så gick han runt och smög med den här lappen i fickan.
Jag älskar fortfarande den där papperslappen, har den inramad här i Oslo.

Det sista: "Vet du vad det här är?" är ett skämt vi körde hela tiden. En elefant som åker motorcykel...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det var tider det! :)

Postat av: Cissi

JAG MED!!!

2011-05-11 @ 11:51:26
URL: http://cicicici.blogg.se/
Postat av: Ulla

Ja, det var så sinnessjukt kul klippt hela tiden! Jag saknar det!

Puss!

2011-05-11 @ 23:23:30
URL: http://ullaulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback