14/5.

... och min bästis Jess fyllde 25! HURRA HURRA HURRA hjärtat!

Jag försökte ringa flera gånger, bland annat en gång när jag var på Karl Johan och hade snokat upp ett skitbra gatmusikant-band som jag tänkte skulle spela "Happy birthday" för henne... men hon svarade inte.

Senare på kvällen ringde hon från förfesten, men dom hörde inte mig, hon bara sa: "HALLÅ! HALLÅ?! Ulla! Jag saknar dig! Jag hör henne inte..." och så hörde jag Carro i bakgrunden.

Hur som helst, hoppas du hade bästa 25-årsdagen man kan ha!


Här ligger vi och sover i en trappa på Kastrup.


Här åker vi bil från Åtvid till Linköping, skulle ut kommer jag ihåg. 2006 måste det ha varit.


Och här firar vi nyår!

Jag saknar dig också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback