I can see myself in bed with you when I'm 62.

Ikväll är det mello-final hemma i Svedala. Jag har hört kanske två låtar. Men så snubblade jag över den här.
HUR BRAAAAA?!
Har älskat snubben sen han sjöng "Whiter shade of pale" (som för övrigt kan va världens bästa låt!) i Idol för kanske fem år sen?
Alltså, jag tycker han är galet bra. Det är som att man har parat Di Leva och Mika och fått en avkomma. Och vilken outfit!! Tio poäng-skor! Solgul!
Det bara sprutar liv ur mannen och han flirtar omkring på en scen som om det vore det lättaste i världen fast miljoner människor tittar på. Det är en fröjd att se! Underbart scenspråk! Nån som tar i lite!  Imponerande!
Jag hoppas han vinner. Låten är skitbra med ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback