23.23.

Vi har tränat idag! Vi har tränat! Töserna på Dops gate har varit på gym.
Fan vad gött det var, helt ljuvligt ärligt talat!
.
Jag har äntligen kopplat in min nya ipod. Jag har en skiva på den. Epic scrap metal.
Jag går runt och tänker eller sjunger ".....nothing's wrong with my new woman...but something's wrong with me.." eller "... here in your broken honesty... it always falls right back to you and me..." eller nåt annat från skivan, hela tiden.¨
Lyssna på Spotify, annars gör ni bort er!
.
Min chef är på årsmöte med Hageland.
Idag fick vi frö! Bara att så iväg! Vi hade öppet första dagen igår, det bara ramlade in stammisar och kända människor och alla sa samma sak:
"DET ÄR SÅ KUL ATT NI ÄR TILLBAKA, som vi har väntat! Det känns alltid lite som vår när ni öppnar igen!"
.
Nu: time for bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback