Sjukt bra, trevlig och rolig (på svenska!) kväll!

Igårkväll efter jobbet (snabb vända hem först) gick jag hem till Ida. Där höll hon och Anna på att fixa tacos.
"Jag har inget nagellack idag och då känner jag mig så jävla naken!" sa jag. Så då fick jag låna. Titta vilken underbar färg!
Klänningen är för övrigt min nya favourite från HM/trend. Kollade på den på fullpris 499.- betalade 200 på rea!! Den stora ringen är Dyrberg/Kern och den blå har jag köpt hos J på Juvelen.

Så kom Seraphin också! Hon var hundvakt åt den här sötisen, Z(S?)evita! Bushund, hon satt uppe i mitt knä och ville äta upp min...

... morotskaka! Min svaga punkt i livet, ni vet. Tydligen Zevitas också!

Sen gick vi ner till Rådhusplassen, för det var VG lista! Det var mest kids, en del skumma vuxna och vi. Vi ville se Veronica Maggio, men henne missade vi... och Ida och jag ville se Bigbang...

Skönaste damerna! Från vänster; Moa, Ida, Seraphin och Anna.

Klart roligast var att rätt vad det är kommer Vengaboys upp på scen! Vi började spontandansa och veva med armarna och bära oss allmänt apigt åt. (Dom andra filmade, det var helt cirkus!)
.
Det började regna galet mycket, väntade på Bigbang till typ tio i elva, sen tänkte vi att dom säkert redan spelat (vi missade typ första två timmarna) och gick mot Vika igen.
.
När vi gått några hundra meter går hör jag att dom är uppe på scen! VG hade såklart sparat det bästa till sist, haha. Vi fick höra det på vägen hem i spöregnet, hur som helst.
.
.
En liten promenad hem till till Seraphin och hennes kille Lasse där vi drack te, åt mer morotskaka och spelade Buzz. Fan vad kul det var! Måste nog köpa!
Vi spelade tre omgångar, jag var med i två och vann båda gångerna! Jag som aldrig vinner nåt, hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback