Sunny sunday.

Igårkväll tänkte jag: "Imorn ska jag fan sova länge!" och satte alarmet på 10. Vaknade 11.30!!! Och har inte ett minne av att jag slagit av nåt alarm! Första gången i mitt liv. SÅ LÄNGE! HALV TOLV!
J och jag gick ut i solen och åt frulle på Wayne's som ligger två min från vår port.
Jag åt scones med creme cheese och solbär(svartvinbär-)sylt. Grönt te med mjölk och Apple crush frappe, det är ta mig fan det godaste som finns.
Vi satt ute på gatan och såg bland annat den här kyrkan som jag går förbi typ varje dag, men inte har en aning om vad den heter.
<3 Oslo.

Så gick vi hem, jag slog en signal till farmor som jag längtar ihjäl mig efter.
Packade min nya favoritväska, och så gick vi ut och solade. J och jag låg och fnittrade och skrev töntiga sms och kollade på fotbollsspelande män. GRÄSMATTA - just gotta love it!
Helt ok view mot Lökka. Den är för övrigt ännu mer smashing på kvällen...

Tog trikken till jobbet, pratade med mina underbara arbetskamrater en halvtimme, och sprang hem. Eller gick egentligen mest, hade noll energi.
Väl hemma, käkade Johanna och jag svamp-pasta.
Pratade 50 min med Emma-vän.
För ungefär en halvtimme sen gick vi till Deli och köpte Ben&Jerrys. Jag är nog en av få som klär upp mig för att gå till Deli.
Det finns inget bättre än att gå runt i Oslo på kvällarna.
That's all folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback