Nilsson x 2.


Kristoff och jag, på gatan precis utanför vår port.

Sorry för min längsta bloggtorka på ungefär fyra år. En vecka. Nätet har krånglat lite...

I alla fall.
Världens bästa bror var ju här förra veckan. Vi cirkulerade runt och gick flera jävla mil varje dag.
Vi tog bussen mot Bygdö, gick av tidigare, gick i skogen, förbi Bygdö ut till Huk (heter det väl?). Tillbaka till Bygdö.


Ahh, natur.


Storebror med en massa båtar och coolaste byggnaden ever i bakgrunden.


Dagen efter gick vi på Munch museet!

Haha, vi skrattade åt att det var svårare att komma in där än på valfri flygplats!
95 norska kr i inträde, bästa pengarna jag spenderade den veckan! Så jävla mycket fin konst. Inte för att jag kan nånting om konst, men väldigt fint ljus och en helt otrolig känsla i motiven. Ljuvligt.
Min favorit:

Angst heter den, alltså ångest.

Vad gjorde vi mer? Såg Sverige banka Moldavien (var det väl?), drack öl/cider och senare drinkar.
Promenerade ännu mer.
Satt i en park med J och Nettan.
Kollade på tennis (han är helt otroligt sportintresserad, min bror).
Pangväder hela helgen!

Det var inte kul alls när han åkte. Men nu ses vi snart igen för jag åker hem om två och en halv vecka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback