Jag kan knappt fatta att jag hunnit med allt det här idag!

1. Åkt buss och tåg från Oslo till Linköping/Åtvidaberg.
2. Åkt bil med Karla och Jimmy flera gånger.
3. Varit på Willys.
4. Gått över till min granne Anna-Carin och pratat och tittat på en massa kort.
5. Pratat med diverse andra grannar (dock inte alla än!).
6. Ätit grillat med pappa, Susanne och min bror.
7. Ringt och pratat med farmor. Ringt Carro och Jess utan resultat.
8. Cyklat (alltså, jag ÄLSKAR Åtvid! Det är så grönt och luften är helt nydelig och jag var tvungen att släppa ut håret och trampa jättefort och stå upp. Vinka åt folk i bilar, titta på lupiner, lukta på jasmin-buskar, glo in i trädgårdar vi pallat äpplen i, vinka till fler människor...) till Jimmy och ätit rababarberpaj som Karla bakade för att jag kommit hem. Sweetie!
9. Åkt skateboard. (Fan vad jag ska köpa en!! Så in i helvete kul... och lite livsfarligt! Jag kommer ihåg när John och jag brukade åka när vi var små.)
10. Cyklade till kyrkogården på väg hem från Karla och Jimmy (först på tal om Karla och Jimmy, jag har så jävla kul med dom, skrattar klippt hela tiden!).
11. Träffade vår föredetta granne Susanne. Pratade med henne en kvart!
12. Träffade Tobbe, som är vakt på ett uteställe i Linköping och pratade med honom.
13. Träffade Frida, J's lillasyster och pratade med henne.

Här träffar man nån man känner i varenda hörn, love it!

14. Sprang runt golfbanan när jag kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback