Hej.

Nice (och som vanligt trevlig) lunch hos farmor. Hon rev fram en massa lådor med smycken, som hon tyckte jag kunde ta en del av. Ska visa er bilder senare..
.

Finns visst fler än jag som gärna tar en snarvei (genväg på norska!) genom lite snö ibland!
.

Jag tänkte bara ta en bild på det rykande tornet, men så brummade den här snubben förbi. Haha, helt priceless! Den tegelfärgade byggningen i bakgrunden är för övrigt min gamla gymnasieskola, Facetten.
.

Det spökar på Karla och Jimmys balkong, därför har dom den där skylten. För mig skulle nog fimparna spöka mer alltså!
.
Jimmy är ett år äldre än mig, det innebär att det är 10 år sen han slutade nian i år. Nu har han fått inbjudan till klassfest. Jag längtar ihjäl mig tills jag får! Bara ett år kvar! Men sen blev jag lite nojjig, för han kunde få upp hela sin årskurs på nån sida på internet, och ingen hade adress utomlands! Hjälp! Tänk om jag inte får nån inbjudan för att ingen vet att jag emigrerat till grannlandet? Ve och fasa!
Det löser sig säkert, får vi hoppas!
.

Kopparvallen. Hur weird är det inte med konstgräs då? Sommar och grön gräsmatta mitt i snöstorm? Ungefär samma feeling som i lördags när vi drack fanta/rosé i minusgrader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback