Tröttare dag har jag aldrig tagit (sovit!) mig igenom.

Scones stod på schemat imorse. Emma, Karla och Jimmy var inbjudna och skulle infinna sig på Klövervägen 6 kl 10.30 (svensk tid).
Emma kommer. Karla och Jimmy är det omöjligt att få tag i. Ringer tre gånger och sen började vi äta utan dom, haha.
.
Ungefär vid tolv sitter vi fortfarande och äter och pratar och pratar. Det morrar till nåt sjukt ute på gatan. Grannen rakt över mig, Lena, sitter fast i typ en halvmeter is-sörja med bilen.
Jag frågar om hon behöver hjälp, och Emma och jag går ut och puttar på bilen och till slut kommer hon loss.
.
Vi år in och fortsätter äta scones. När vi är mätta och belåtna lägger sig Emma i soffan med en Allers (Jesus! Det finns väl ingen under 35 som läser den?! Emma gör tydligen det!). Själv lägger jag mig bredvid och somnar.
Jag var tröttare än jag tror jag varit i hela mitt liv. Och när jag vaknade imorse var det riktigt tungt att komma upp också, inte min grej vanligtvis.
.
Emma somnar efter ett tag också. Vi vaknar kl tre! Jag är fortfarande lika sliten!! Hela dagen hade ju passerat!
Vad är det här?! Frågorna hopar sig:
1. Varför är jag så trött just idag?
2. Kan det bero på att jag slutade äta mitt pencillin igår?
3. Borde man inte va pigg(are) när man vaknar efter flera jävla timmars sömn på soffan?

4. Kommer jag kunna sova i natt?
.
Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Jacksson

allers är bra. deras horoskop stämmer också. så det så.

2011-01-18 @ 16:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback