STORVIKA SANDSENTER.

Idag tog jag mitt fina sällskap Tösen och Nunnan under armen och åkte till Storvika sandsenter (det heter egentligen Sandvika storsenter, men jag råkade säga fel och vi höll på att skratta ihjäl oss!).
.
Allt gick åt helvete på ett kul sätt!
.
Vi skulle äta indiskt på Tika tika. Töserna fick sin mat, jag fick vänta en halvtimme längre på min Scampi-sallad, fast jag var framme och tjatade två gånger.
.
Johanna skulle köpa  godis. Och betalade nästan 100 kr för typ ett hekto! HAHA, ni skulle ha sett hennes min när hon kom ut, jag höll på att dö av skrattattack! Det visade sig till slut att tösen i kassan slagit fel och J fick tillbaka lite cash.
.
Men det kanske mest komiska med hela resan, som för övrigt kostade 100 per pers, och där destinationen tydligen är Nordens största köpcentrum... var att det enda vi köpte (bortsett från mat då...) var ett par örhängen (jag) för 25 kr, och en pälspläd (J)!! Så jävla många butiker, så få köp.
.
När vi satt och väntade på tåget hem kom vi på att jag skulle uppdatera följande på facebook (gjorde det aldrig då!):
"Idag har jag varit på Storvika sandsenter med Tösen och Nunnan. Nu ska jag hem och grilla mashmallows (stavning?!) med tannpikkene mine!".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback