Änglagård 3.

Jag hade ju inte ens sett dom två första. Men så ringde Karla och sa att vi skulle på bio. Ja vel, det var bara att hänga på.
Karla, Jimmy och Rikard kom och hämtade mig och Emma och så bar det av mot LKPG. Alltså, jag skrattade oavbrutet hela vägen. Det är nåt med dom här människorna som alltid gör mig så fullstädigt glad och avslappnad. Och lättroad, som Karla sa.
First stop; Max.

Sötis-Karla. Värdelös blixt, kan bero på fotografen kanske?!
.


Dricker vatten, very fancy.
.

Karla var väldigt nöjd med sin festliga överbrända burgare. Not!
.
Vi hade en väldigt livlig diskussion angående om det är möjligt att ta fina bilder på brun mat också. Och klagade på att dom håller på och renoverar Max, det blir ju bara värre! Hur tänkte dom där?! Bänken vi satt på var som en jävla vaxduk!
.
Vidare mot Filmstaden (heter det fortfarande så..?). In på bion, där vi yrade omkring i flera minuter och trodde vi var i fel salong, men det var vi ju såklart inte.
Filmen då? Jodå. Det allra bästa med den tyckte jag var att det var sommar! SOMMAR! Sol, och vajade långt gräs i vägkanten när dom kom farande i en gammal bil. Åhhh, ge mig.
.
På väg hem fortsatte skattkalaset. Emma stannade kvar i Linköping. Karla och jag ska kanske åka till stan idag också.
"Ja, min dörr är ju alltid öppen... " sa Emma.
"... då blir det kallt!" sa jag.
.
Vi lyssnade på Elvis hela vägen hem. Bra kväll det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback