Hejdå ÅGB!

Tänkte att jag skulle ha skrivit ett sentimentalt sista inlägg på Klövervägen. Men vet ni vad, det kändes helt ok att åka därifrån! Konstigt nog! Jag har aldrig packat så jävla noga i hela mitt 24-åriga liv, det är inte en kvadratcm luft i väskan (eller väskorna, har med två stycken).
Dagen har jag spenderat med Jess och Carro i LKPG!
.

Akkurat nå; jag ligger i soffan och äter godis och Jess är och tränar, mohaha!
.
Snart kommer hon tillbaka, och Emma kommer med! Sen kör vi. Mello är i stan också, så det blir nog crazy!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej

Försöker hitta dig på Facebook. Det går inte så bra... Vad heter du? :)

Kram på dig och glad alla hjärtans dag i efterskott! <3 Kramar

Postat av: Ulla

Lugn bara lugn, jag hittar dig! :)

Ulrika Nilsson annars! Kul att du gör comeback!

Puss gumman!

2011-02-19 @ 22:24:49
URL: http://ullaulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback