Emilie har fyllt 25!

Och vi firade henne i lördags, i hennes och Davids nya lya. Jag fick bara med ungefär hälften av alla festdeltagare på bild, har jag insett, haha! Här:
.

Emmelie.
.

Den här snubben (Brage?) och jag började köra det där spelet med händerna, för han ville så gärna prova mina byxor, som han tyckte var så fräna. Jag tror han vann, men han fick inte testa mina byxor i alla fall!
Här kör han med födelsedagsbarnet; Emilie.

.

Jess & Tony.
.

Det blev världens drag med pardans och gud vet allt! Här ser vi Jess, Brage, Matilda och Jögga som tar en svängom. I bakgrunden; Emilie och David spa-avdelning (med bastu!), bara en skjutdörr ut till vardagsrummet!
.

Matilda, Jess och jag knycke nån annans taxi och åkte till Riva/Harrys/Sliver.
.

Helt priceless bild på töserna som jag knäppte på toaletten på Riva.
.

Klockan fem var jag hemma hos Jess och fick för mig att jag var tvungen att äta nåt. Bacon och diverse grönsaker med lime blev det.
.
Det blev en både lite kaos-artad och sjukt kul kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback