Äter whiskeysås och pratar öl med Karla, Emma och J.

Ikväll var det dags för häng med mina girls från Klövervägen! Hemma hos Karla (men hon har lämnat Klövervägen för länge sen.... i alla fall...)


Det här är det första som möter en när man kliver in på Willys i Åtvidaberg! Jag blir lika skraj varje gång!
.

Karla letar stora potatisar som vi ska göra pommes av! Haha, hon var inne med hela skallen i lådan!
.

Jag testade Karlas fejkbrillor och blev glasögon-frälst! Måste nog köpa ett par! Men problemet är bara att jag har syn som en hök, så det får bli utan stryka.
.

Lilla Mys.
.

Voilá! Kött, pommes, tre olika såser (1. Whiskey 2. Vitlök och örter 3. Bea.) plus sallad. Mmmm!
.
Efter maten satt vi i soffan och yrade om allt möjligt och tittade på gamla kort och skrattade nonstop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback