Vår på Hageland Nordstrand!

Trude och jag ägnade halva dagen åt att bära klätterplantor (tusen sorters klematis, eföy... alltså murgröna, arkitektens tröst, och två olika sorters kiwi-varianter(!) bland annat!

Jag glömde ju såklart ta bild på resultatet, det blev så himla bra!


Här har vi en underbar Prunus. "Hally Jolivette".


Och en massa Magnolia. Blomster på bar kvist är nåt av det finaste som finns, tycker jag.


Ja, se bara! Och väldigt ofta tycker jag även knopparna är finare än blommorna!


Den här versionen av stemor (penséer) kallar dom på mitt jobb för "svenskarna", eftersom den är gul och blå.


Kommentarer
Postat av: Liger

wow :) magnificent Pictures :) thanks for sharing :) so nice of you :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback