SÖNDAG pics.

Vaknade ganska skapligt hemma hos Jess och gick ut i solen. Carro kom också.

Efter lite allmänt stekande och spring med Kitty, fick vi för oss att ta Carros cab och åka och köpa glass. Var då?
Vi hamnade i Valla, för vi tänkte spana på lite djur samtidigt. Inte en kyckling sålångt ögat nådde! Inte ett djur.
Och dom hade bara Sia-glass, så vi åkte vidare till Braskensbro.


Tillbaka på Gustav Adolfsgatan började vi grilla!


Det blev smarrigt!


Rätt vad det var var Kitty nere med nosen i Carros vattenglas, haha!


... och så var vi igång igen!

Charken. Emma kom också! Mycket folk fast det var söndag. KUL!

Jag råkade hamna i Valla på morgonen! Gick hem därifrån i überrosa jacka och vita kilklackar och skrattade åt mig själv.

Träffade min bästa Liz och lunchade. Vad skulle jag göra utan Liza?

Tog tåget till Basthagen, sov en och en halv timme. Tåg tillbaka till Linköping, för övrigt samma konduktör, jag måste ha sett ganska sliten ut, haha!

Pizza och Hells kitchen hemma hos Karla på kvällen. Premiärsov i hennes nya bed, som har helt gudomlig!


Världens bästa vecka har jag haft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback