Epic! (Scrap metal.)

Vilken kväll! Ramlade in på Sentrum scene ungefär halv nio.
Köpte en tröja, han killen som sålde den tyckte jag hade en fin plånbok (ni ska få se den!).

Cirkulerade runt lite i min ensamhet, köpte en rom&cola och satte mig och glodde på folk.

Så gick jag ner och ställde mig framför scenen och efter fem minuter ser jag jag Ida, en tjej från Åtvid som är ett år äldre än mig. Haha! Hur liten är världen?!
Vi pratade och så hängde jag med dom resten av konserten....

... som för övrigt var helt outstanding!! Svettigt, röjigt och trångt. Spela kan dom, pojkarna! Riktigt jävla bra också.


På väg ut efter konserten sprang jag på Erik, som J och jag bodde ihop med 2007! Väldigt kul att se honom också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback