Nu kan livet fan inte bli värre.

När jag kom tillbaka till Oslo satt J och jag och skrattade åt allt skit och sa: "Nu kan fan livet inte bli värre! Det måste ju vända nån gång!".
Och så kommer jag till jobbet i måndags, och då säger min jobbarkompis Karin att hon ska sluta. Livet blev ännu värre.
Jag bet ihop medan hon såg mig, sen gick jag ner i kylrummet och tårarna bara forsade.
Kommer hem efter jobbet, säger till J: "NU kan livet inte bli värre!".
I onsdags kommer jag till jobbet. Då säger min andra jobbarkompis May att hon också ska sluta!
VAD I HELA VÄRLDEN HAR JAG GJORT FÖR ONT?! Vad har jag gjort för att förtjäna det här?!
Dom två absolut största anledningarna till att jag trivts så fantastiskt bra, kommer försvinna från min arbetsplats.
Vad gör jag nu? Som jag sa till Karin i onsdags, "Ja, solen skiner ju i alla fall. Solen skiner på eländet!".

Kommentarer
Postat av: Jacksson

Ajajaj. Lilla Ulla-vännen. Jag tänker på dig/er. Rings snart. Puss!

2010-09-30 @ 21:06:34
Postat av: Karla

KOM HEM!!! <3

2010-10-01 @ 15:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback